6 november 2011

MTV

Sitter och kollar på MTV EMA och det är så grymt!! Tänk om man hade fått vara med på ngt sådant. Och förresten... han den där David Guetta är sjukt bra, jag älskar honom!!

Nu ska jag ta och berätta vad jag har gjort idag så ni som inte vill somna nu får skippa resten av inlägget. Men om ni nu vill somna så here it comes:
Har varit fruktansvärt produktiv idag..var på Coop och köpte en liten skruv till min diskmaskin. Har inte kunnat sätta igång den sen i onsdags eftersom jag inte hade den grejen som man kopplar saken med. Katastrof. Sen var jag hemma hos mammsen och blev lite väl för tjock så jag och Matilda tog en höstpromenad i fina Dalsjöfors. Kall men mycket flummig och underbar promenad blev det. Sen åkte jag till stan och träffade Tinis för ett träningspass som skulle ändra våra liv... Jag är död nu...ska tacka Gud om jag kommer upp ur sängen imorgon. OCH nu är det dags för en dejt...dejt med min kudde! Så nattinatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar