Sitter här med en kopp te och äter macka! Ser på hur dimman sakta men säkert lägger sig ner eller näää....egentligen sitter jag här och försöker välja tapeter.. VAD SKA JAG HA!!?!? Inom 2 timmar ska jag ha valt! HJÄLP!? NÅGON!? INTE..? Jaja...kör på rosa då!
Är äntligen ledig! Men det blev ingen direkt sovmorgon idag då jag var tvungen att vara hos frisören vid 9. Och vad gjorde jag där?? Joooo, jag kan ge en ledtråd.... Nu matchar min insida med utsidan! höhö