9 mars 2012

fredag den trettonde?

SKITDAG idag.
Massa små grejer som har hänt idag som inte alls är roliga. JAG hatar idag, låt den gå över så fort det bara går! 

7 mars 2012

love is in the air

Jag har alltid varit svårflörtad, men inte den här gången...Jag har gått och blivit kär. Träffade nämligen världens sötaste bebis idag. Jag har sett många många bebisar men denna slog alla tusen gånger om! Och vet ni vad det bästa va?? Att det var ömsesidigt! ;) haha

Natti <3 

3 mars 2012

cirkus

sitter och kollar på andra chansen. Alltså vilken cirkus!!! Men Sean Banan är ändå rätt så skön och är den enda människan som inte tar det hela på blodigt allvar. Usch!

Jag är i alla fall med i Dannys klack! Förra året ringde jag till och med och fick prata med honom. Det han sa var: "Hej, det här är Danny. Tack för att du röstar på mig." Jag var överlycklig, jag lovar!
Kissen dissar melodifesivalen


Myspyspysss



27 februari 2012

en mil

Var ute och sprang 10 km igår. Idag är jag lite halvdöd. Men det känns ändå okej. Nu gäller det att bara träna så jag springer den sträckan 8 min snabbare.

Nu jobb, ikväll besök hos mammsen! :) 

23 februari 2012

Thailand 2012

Här kommer det bildboom!

 mm...drink! Mmmmmm
 jag har typ käkat 20 kilo annanas under min vistelse
 Gummi som man tillverkar kondomer av! 
 Jag har klappat och matat mina kompisar! 
chill vid stranden

 har även käkat skumma frukter som förresten var väldigt omtyckta av apor! 
 Chill vid polen
 Hello Kitty Paradis
 Tuktuk = nära döden upplevelse
 Lycklig i poolen! 
 Käkat mera skumma frukter
 Kollat på korallreven
 Snorklat (snygg bild?)
Och MASSA Shopping!!

Hela resan kan sammanfattas med ett ord: "KÄRLEK" Jag är kär i landet!

Nu vankas det utgång med en glad och än så länge nykter syrra. Don't worry, I will fix it! ;)

Peace

blogg

ett av mina nyårslöften skulle ha vart att behålla bloggen vid liv. Så nu kör vi! 

15 februari 2012

sorry!

ursäkta mig att jag har varit frånvarande men har jobbat jättemycket och knappt varit hemma! Idag är det 7e dagen i rad jag jobbar men imorgon är jag ledig och ska storstäda! så det så! Kommer med ett inlägg om Thailand snart! hihi

pussa!