23 juni 2012

så bra gick det

bilden är bak å fram på. men jaja, övning ger färdighet! hihi

Forskning

Jag utforskar mobilbloggen... Inte så lätt när mobilen är smartare än en själv!


9 juni 2012

Hörru! DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG!

Nu är sommaren kommen men det har nog inte regnat så här mycket i år som det gör idag. USCH, jag hatar det. Men ändå försöker jag tänka positivt för det betyder att det är större chans för sol under min semester. LÄNGTAR! Men frågar är vad jag ska göra då. 2,5 veckor samtidigt som alla andra jobbar och dessutom kan jag inte ens åka utomlands för jag inte har något pass då. hmmmmm

Tillbaka till ngt positivt. Ikväll kommer mina fina Dalsjöforsflickor på besök. Bus, lek, matkoma står på schemat. Jag är taggad! hihi 

28 maj 2012

Euuuuuphooooriiia

Jag och Tina ska på roadtrip nästa år och kolla på ESC.

17 maj 2012

Mamma Mia!!

Vem behöver kolla på Mamma Mia när det finns detta! Sjukt kul! Skulle lätt vilja vara med på något sådant! 

15 maj 2012

förändring

från och med nästa vecka skall mitt liv förändras.

Dessutom måste jag ta tag i löpningen, drygt 3 månader kvar till midnattsloppet. Inte så att jag inte tränar men just löpningen går det inte så bra med. Sååå, nästa vecka startar mitt nya liv. Peace så länge! 

10 maj 2012

Tyskland!

en superduper kul helg! Dock är jag väldigt besviken på tyskar:
1. Finns inga snygga killar! ;)
2. De är dåliga på engelska.
3. Alla affärer är stängda på söndagar, det är tydligen en helig dag. What's up med det lixom!?!?!