bilden är bak å fram på. men jaja, övning ger färdighet! hihi
23 juni 2012
9 juni 2012
Hörru! DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG!
Nu är sommaren kommen men det har nog inte regnat så här mycket i år som det gör idag. USCH, jag hatar det. Men ändå försöker jag tänka positivt för det betyder att det är större chans för sol under min semester. LÄNGTAR! Men frågar är vad jag ska göra då. 2,5 veckor samtidigt som alla andra jobbar och dessutom kan jag inte ens åka utomlands för jag inte har något pass då. hmmmmm
Tillbaka till ngt positivt. Ikväll kommer mina fina Dalsjöforsflickor på besök. Bus, lek, matkoma står på schemat. Jag är taggad! hihi
Tillbaka till ngt positivt. Ikväll kommer mina fina Dalsjöforsflickor på besök. Bus, lek, matkoma står på schemat. Jag är taggad! hihi
28 maj 2012
17 maj 2012
Mamma Mia!!
15 maj 2012
förändring
från och med nästa vecka skall mitt liv förändras.
Dessutom måste jag ta tag i löpningen, drygt 3 månader kvar till midnattsloppet. Inte så att jag inte tränar men just löpningen går det inte så bra med. Sååå, nästa vecka startar mitt nya liv. Peace så länge!
Dessutom måste jag ta tag i löpningen, drygt 3 månader kvar till midnattsloppet. Inte så att jag inte tränar men just löpningen går det inte så bra med. Sååå, nästa vecka startar mitt nya liv. Peace så länge!
10 maj 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
