Försöker lära mig hur ett barn roterar vid en förlossning genom att leka med min docka! Hihi
15 oktober 2012
11 oktober 2012
Torsdag!
Åkte en sväng till "hemorten" idag. En dag ska jag nog flytta tillbaka dit.... till allakänneralla-orten.Så många fina minnen man har därifrån alltså. Man hade aldrig några problem med att gå barfota genom halva orten, springa i bikini och badlakan hem från sjön, lägga sig mitt på vägen när snön kommer och komma hem täkt i lera efter en orienteringsdag i skolan. Herrrrregud, vilka tider!
Men nu är man vuxen. Man ska va så "seriös" och grejer. ORKA liksom! Så idag kommer min by-kompis på besök och vi ska busa och vara barn så mycket vi bara kan.
Woop Woop!
Men nu är man vuxen. Man ska va så "seriös" och grejer. ORKA liksom! Så idag kommer min by-kompis på besök och vi ska busa och vara barn så mycket vi bara kan.
Woop Woop!
9 oktober 2012
Gangnam Style!
Även idag har bestått av massa plugg. Först seminarium på förmiddagen och sen hemtentor på eftermiddagen. Har nu skickat in 2 arbeten och då är det inget mer som skall göras innan tentan om två veckor, full fokus på det! Hjärnan är rätt så död så tar paus från plugget tills imorgon.
Tips på bästa hjärndöda aktiviteten är att kolla på Gangnam Style videon. Lika rolig varje gång. Men för att variera lite så kan man se på det...
Tips på bästa hjärndöda aktiviteten är att kolla på Gangnam Style videon. Lika rolig varje gång. Men för att variera lite så kan man se på det...
8 oktober 2012
Träning
Jag är död. Har tränat 6 gånger de senaste 8 dagarna och hade jag inte haft plugget så hade det blivit 8 gånger då med. MEN! Det är skitkul, nu när man ska försöka bli fit och så. Beach 2013 är mycket närmare än vad man tror! hihihi
Fast jaa...jag är rätt så realistisk och egentligen satsar på beach 2020. WOOP WOOP!
| Beach 2012 fanns inte i Sverige i år så det blev Thailand |
6 oktober 2012
Idol vs X-faktor
Jag var nog inte den enda som satt och kollade på X-faktor igår kväll. Men kände att veckans brist på sömn hade satt sina spår i mig så gick och däckade vid 10. Satte på Tv4-play imorse för att se hur det gick och märkte att TV4 har lite svårt med att släppa Idol i år ändå! haha
Tycker förresten att rätta artister åkte ut. Jag såg aldrig det juryn såg i gruppen. Tyckte de sjöng så där, dansade så där och var inte synkade någonstans alls. Lätt att säga sånt när man inte är i deras sits men jaa...de var inte mina favoriter helt enkelt.
Nu- PLUGG PLUGG PLUGG.. Hej då allt som kallas för liv!
Tycker förresten att rätta artister åkte ut. Jag såg aldrig det juryn såg i gruppen. Tyckte de sjöng så där, dansade så där och var inte synkade någonstans alls. Lätt att säga sånt när man inte är i deras sits men jaa...de var inte mina favoriter helt enkelt.
Nu- PLUGG PLUGG PLUGG.. Hej då allt som kallas för liv!
3 oktober 2012
tung dag...
Jag är helt borta.
Ska gå och hitta mig själv.
Om jag skulle dyka upp innan jag kommer tillbaka,
snälla be mig att stanna kvar och vänta...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
