6 april 2013

förtrollad

Sitter och kollar på förtrollad. Det är så sjukt att den skådespelerskan ser ut som hon som spelar i Shopaholic.

vem är vem?

2 april 2013

Trött tröttare tröttast

Våga vägra vinter! Körde på converse och skinnjacka idag..la till och med ett par brillor i väskan, dock använde dem aldrig...
Var i skolan 9-19 och lärde mig hur man förlöser bebisar som kommer med rumpan först. Hoppas att jag får vara med och uppleva detta på riktigt någon gång! Och nu ska tanten sova, natti!

1 april 2013

3 februari 2013

Livet leker!?

Mitt nya och härliga liv har börjat och jag känner att det går bra. De senaste veckorna har jag: Lyckats bra med träningen, fått ett sommarjobb på BB och klarat tråkigaste tentan ever. Nu får man bara hoppas att det fortsätter i samma takt. Skrapade ett Triss-lotto idag och det blev inte någon vinst på det menmen, man kan inte få allt. höhö

Nu när jag har slutat festa lika ofta blir de festerna man går på lite mer vilda. Kul när man är där men inte lika kul dagen efter. Därför har det idag bara varit chill... musik är bästa botemedlet mot ett trött huvud. Prova!

Tackar intresseklubben för anteckningarna. Jag återkommer inom kort.