31 augusti 2011

back to the future

Tjo! På lördag vid den här tidpunkten befinner jag mig någonstans där det är varmt!!! Ska bli så himla sköööönt.
Och en vecka efter det får jag krama min Bamse som kommer hit från Norgelandet!

Sista jobbdagen innan semestern nu då, dock ska jag va på jobbet hela fredagen, kul..kul!
TAGGA NU DÅ!!!! 

25 augusti 2011

Jag älskar reklamen!! Jag fattar inte att jag fortfarande tycker om bebisar!! Men visst är de söööta?!?!? 

22 augusti 2011

skola

Jag vill också börja skolan nu igen! Varför är livet så himla orättvist och tycker att jag ska jobba!?
Call me crazy, men jag älskar att plugga. Eller ja...jag gillar helgen efter tentaveckan..och veckan efter det! Det är ju det som är vitsen med tentan! höhö

20 augusti 2011

att flytta hemifrån

Har varit hemma i bushen och hälsat på familjen och min katt. Det är lite roligt vad min brorsa tänker angående min flytt hemifrån.
Brorsa: Jag fattar inte varför ni klagar på mig när jag äter upp alla kakor, ni äter ju ändå inte dem..
Jag: Men jag är ju inte här så ofta!
Bror: Du kan egentligen vara tyst. Du har inga rättigheter här längre..
hmm...tack? 

17 augusti 2011

drama

Idag fick jag vittna lite drama på jobbet! och jag vill absolut inte vara den personen som står mitt emellan!  Jag har insett att jag är rätt så konflikträdd men samtidigt, orka bråka. Jag antar att det är det så kallade vuxenlivet... 
Imorgon är det en ny dag, nya möjligheter! 

14 augusti 2011

Nostalgi

Vet att mina inlägg handlar väldigt mycket om musik men är inte detta en nostalgilåt?

Gårdagen avslutades på ett väääldigt intressant sätt, nu vill jag bara glömma det!! Ska kila iväg och jobba, hoppas kvällen går fort för jag vill sova!! puss

12 augusti 2011

robyn


And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra-magnetic
And it's taking over
This is hardcore
And I'm indestructible