22 januari 2012

packa

packa packa packa.

Inte ett enda plagg ligger i väskan än. Planet lyfter om mindre än 24 timmar..

HJÄLP!

15 januari 2012

Thailand

Nu är det bara en vecka kvar till jag åker till Thailand. Borde kanske packa snart på tanken att jag faktiskt jobbar nästan hela veckan. Men jaja, det löser sig tänker man då. Och glömmer man nått så är det bara att köpa saken där. Så... Jag är TAGGAD! 

2 januari 2012

Nyårslöften

Nr 1 TRÄNA SÅ MYCKET MAN BARA KAN! 
Just det löftet är väldigt vanligt och det märker man bland annat på gymmet. HJÄLP va mycket folk det var där idag. 

Nr 2 RESA SÅ MYCKET MAN BARA KAN! 
Kommer i alla fall bli under våren då mitt pass går ut i december. Och en dum regel säger att man inte kan åka i ett halv år innan det för passet är för gammalt då! DUM DUM DUM regel! 

Nr 3 FESTA MINDRE OCH VILA MER! 
Behöver jag säga nått mer? Och det är ett mirakel att jag inte varit sjuk än. På tanken att jag jobbar med barn och hela världens bakterier. Har järn till immunförsvar! 

Dags för kudden nu! Natti! 

20 december 2011

mål


Jag har några nyårslöften på g men måste nog klura ut något mer originellt. 


Avslutar dagen med:
Vet du vad kalorier är?
-Nej....
-Det är små otäcka djur som smyger omkring på natten och syr in dina kläder medan du sover!!


Har 5 timmar kvar tills jag ska upp så hoppas inte så många kalorier hinner komma upp och sy in mina kläder då! hihi NATTI! <3 

18 december 2011

Gurka

Dagens händelse: Jag såg BB-Gurkan i Knalleland idag. Undra vad han gör i Borås?

Och vad gjorde jag i knalleland då?? joo...jag shoppade. Nu IGEN. Borde lägga av med det där. Och förresten är folk helt galna och panikshoppar känns det som. Samma visa varje år. Fattar inte vad jag gjorde där.

Ikväll blir det Bridget Jones och glögg! Pussa!

17 december 2011

kul

så kul man kan ha en lördagskväll:

Wikipedia: Jag vet allt!
 Google: Jag har allt!
 Facebook: Jag känner alla! 
Internet: Utan mig skulle ni inte vara något!
 Elektricitet: Keep Talkin' Bitches

12 december 2011

god morgon!

måndagsmorgon. snart kl 6. imorgon är det lucia och tydligen är det en dag man ska jobba på. Våra kära doktorer och sköterskor klär ut sig till Gud vet vem och sjunger något de själva inte kan uttala. Kommer bli en härlig start på dagen! Men jaa...jag får överleva måndagen först!



PS. 1 månad, 11 dagar kvar till beach 2012. WOOPA! DS.