27 februari 2012

en mil

Var ute och sprang 10 km igår. Idag är jag lite halvdöd. Men det känns ändå okej. Nu gäller det att bara träna så jag springer den sträckan 8 min snabbare.

Nu jobb, ikväll besök hos mammsen! :) 

23 februari 2012

Thailand 2012

Här kommer det bildboom!

 mm...drink! Mmmmmm
 jag har typ käkat 20 kilo annanas under min vistelse
 Gummi som man tillverkar kondomer av! 
 Jag har klappat och matat mina kompisar! 
chill vid stranden

 har även käkat skumma frukter som förresten var väldigt omtyckta av apor! 
 Chill vid polen
 Hello Kitty Paradis
 Tuktuk = nära döden upplevelse
 Lycklig i poolen! 
 Käkat mera skumma frukter
 Kollat på korallreven
 Snorklat (snygg bild?)
Och MASSA Shopping!!

Hela resan kan sammanfattas med ett ord: "KÄRLEK" Jag är kär i landet!

Nu vankas det utgång med en glad och än så länge nykter syrra. Don't worry, I will fix it! ;)

Peace

blogg

ett av mina nyårslöften skulle ha vart att behålla bloggen vid liv. Så nu kör vi! 

15 februari 2012

sorry!

ursäkta mig att jag har varit frånvarande men har jobbat jättemycket och knappt varit hemma! Idag är det 7e dagen i rad jag jobbar men imorgon är jag ledig och ska storstäda! så det så! Kommer med ett inlägg om Thailand snart! hihi

pussa!

22 januari 2012

packa

packa packa packa.

Inte ett enda plagg ligger i väskan än. Planet lyfter om mindre än 24 timmar..

HJÄLP!

15 januari 2012

Thailand

Nu är det bara en vecka kvar till jag åker till Thailand. Borde kanske packa snart på tanken att jag faktiskt jobbar nästan hela veckan. Men jaja, det löser sig tänker man då. Och glömmer man nått så är det bara att köpa saken där. Så... Jag är TAGGAD! 

2 januari 2012

Nyårslöften

Nr 1 TRÄNA SÅ MYCKET MAN BARA KAN! 
Just det löftet är väldigt vanligt och det märker man bland annat på gymmet. HJÄLP va mycket folk det var där idag. 

Nr 2 RESA SÅ MYCKET MAN BARA KAN! 
Kommer i alla fall bli under våren då mitt pass går ut i december. Och en dum regel säger att man inte kan åka i ett halv år innan det för passet är för gammalt då! DUM DUM DUM regel! 

Nr 3 FESTA MINDRE OCH VILA MER! 
Behöver jag säga nått mer? Och det är ett mirakel att jag inte varit sjuk än. På tanken att jag jobbar med barn och hela världens bakterier. Har järn till immunförsvar! 

Dags för kudden nu! Natti!