23 december 2012
15 december 2012
Det vattnas i munnen!
Den här mannen är snygg...riktigt snygg! Det som drar ner betyget är att han är väldigt medveten om det..
bilden är hämtad härifrån.
![]() |
| Dreglar.... |
13 december 2012
10 december 2012
8 december 2012
4 december 2012
Time passig by..
Det är helt sjukt vad tiden går fort! Jag har ingen koll på veckodagarna och endast är insnöad i praktik och väldigt få fritidsaktiviteter. Redan tisdag idag och jag har knappt fattat att det var måndag igår. Varit iväg mycket på nätterna vilket gör att jag sover bort dagarna och har inte sett sol på typ 1 vecka. Men jag diggar snön i alla fall.
Igår hade jag främmat på besök för vi skulle planera "Halv åtta hos mig". Det har vi börjat med här på berget. Skitkul faktiskt och man slipper tänka på vad man ska äta 1 gång i veckan i alla fall... Avslöjar vår meny lite senare, just nu är det en hemlighet. Mohaha
Igår hade jag främmat på besök för vi skulle planera "Halv åtta hos mig". Det har vi börjat med här på berget. Skitkul faktiskt och man slipper tänka på vad man ska äta 1 gång i veckan i alla fall... Avslöjar vår meny lite senare, just nu är det en hemlighet. Mohaha
27 november 2012
Never give up!
Jag var ute och sprang för första gången sedan Kretsloppet idag. Har ju sprungit på löpbandet men inte ute i skogen sedan dess.. Det gick ganska bra och blev 6km utan att jag stannade någon gång. Tog det ganska lugnt på tanken att jag varit sjuk och inte riktigt 100 än men ändå är jag nöjd med träningen. Oftast brukar det gå bra när jag har något att tänka på och vädra mina tankar..så löprundan var välbehövlig! Inatt blir det praktik igen så jag får ta och vila upp mig innan det med "Fifty Shades of Grey" så klart!
Grym kille alltså! Såg den här videon och tänkte att man verkligen aldrig får ge upp!! ALDRIG!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



