25 september 2011

Snyftfilmer

Jag är sånn som kollar på film och blir en karaktär i filmen...om filmen är bra så att säga. Och det händer ibland att jag kan gråta hur mycket som helst både när det är sorgligt men även när det är något fint som händer.

Filmen som jag gråtit till av ren sorg är....... "Pearl Harbor". 
Jag gillar inte att Danny dör i slutet..han är ju den snyggaste av dem två. 


Nästa film har jag gråtit till för jag tycker den var sååååå fin, helt fantastisk! 
Och det är......."The Notebook"
(det var faktiskt en kille(!?) som rekommenderade den för mig)

Nästa film såg jag igår. Jag lipade genom halva filmen,, den var såååååååååååååååååååååååååå bra. En del av mitt hjärta dog nog. Den var så fin och mysig men samtidigt väldigt väldigt sorglig. Det är nästan så att jag börjar gråta nu när jag tänker på filmen. Ni som inte har sett den, gör det! 
"A little bit of heaven"
 
Nu ska jag sova, förhoppningsvis får jag mer sömn inatt. Mina grannar hade efterfest till fyra igårnatt...lagom kul när man ska upp halv sex. Nattinatt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar