26 november 2012

Christian Grey

Jag har...*hör och häpna* börjat läsa en bok. Inte för jag inte läser böcker men oftast läser jag bara böcker som jag jag har fått och väldigt sällan tar mig tiden att skaffa en bok själv och börja läsa det. I alla fall, så började jag läsa Fifty Shades of Grey igår. Är nu inne på kapitel 11... Om jag ska va ärlig så är jag väldigt chockad vad den egentligen handlar om. Jag visste ju att boken var väldigt speciell och innehöll alldeles för mycket snuskiga detaljer men att den skulle va så som den är trodde jag verkligen inte. Snacka om att författaren har bra fantasi. Är lite besviken på att det inte var så mycket kärlek i den som jag hade velat men vem vet, det kanske kommer!?!?
Hoppas man gör en film så man kan drägla över den manliga skådisen. höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar