20 november 2012

Upp och hoppa

Jag var lite sjuk och förkyld förra veckan så inte gjort något annat än varit på praktik och chillat i soffan. Det känns redan som att jag har lagt på mig flera kilo. Förhoppningsvis inte men det vet man aldrig.... Men nu tänkte jag att det är dags att röra på rumpan lite så den inte klistrar sig fast i soffan. Ska möta upp Tinis på gymmet och träna lite.

Kollade på ett program som heter "aldrig mera fet" där man följer stora människor som försöker gå ner i vikt under ett år. Det andra avsnittet handlade om en kille som ställde sig på vågen och den inte räckte till. Han vägde alltså mer än 200kg. MEN! På ett år lyckades han gå ner mer än 100kg...100!!!!! kg. Sjukt att folk är kapabla till det. Den här killen hade gjort gastric by-pass för några år sen utan direkt resultat. Så de som säger att de har provat på allt, inget fungerar och därför de vill ha en operation kan prova lite till. ALLT går bara man vill! Cred till honom alltså, han var väldigt målmedveten och hade otroligt självdisciplin! High five på honom alltså!

(motivation till mig själv)

men nu...GYMMET! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar